loading...
سايت فسقلي | عاشقانه , سرگرمي , اس ام اس , جوك , فال و...
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 348 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دارم کباب درست میکنم رو منقل و سیخای کبابو میگردونم. اومده خودشو لوس کرده با لحن بچه گونه میگه عشقم داری کباب درست میکنی؟ پـَـــ نــه پـَـــ دارم فوتبال دستی بازی میکنم

*********** پـــ نه پـــ *************

تو خواستگاری بابام در گوشم میگه واسه مهریه هم حرف بزنیم؟ پـَـــ نــه پـَـــ چیزی نگیم شاید یادشون بره واسمون مجانی در بیاد

*********** پـــ نه پـــ *************

سوسکه را کشتم جنازشو ورداشتم ببرم بندازم بیرون. مامانم بین راه نگاه میکنه میگه کشتیش؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ تو دستشویی خوابش برده بود دارم میبرمش تو رختخوابش بخوابه

*********** پـــ نه پـــ *************

پشتمو می خارونم دوستم میگه: می خاره؟!؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ قلقکیه، دارم اذیتش می کنم!!!

*********** پـــ نه پـــ *************

به استاد میگم میشه برم دستشویی؟ میگه واجبه؟؟!میگم: پـَـــ نــه پـَـــ مستحبه!!

*********** پـــ نه پـــ *************

روی دیواره یه سوپری زده بود به یه کارگره ساده نیاز مندیم رفتم تو میگم ببخشید به یه کارگره ساده نیاز مندید؟! میگه پـَـــ نــه پـَـــ به یه کارگر گل گلی نیازمندیم اگه خال خال پشمی ضورتی هم باشه قبوله

*********** پـــ نه پـــ *************

رفتم ماست بخرم میگم آقا ماست کاله دارین؟! میگه پـَـــ نــه پـَـــ ماست خاله داریم!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد مطالب سايت فسقلي ها چيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 136
  • بازدید سال : 4,507
  • بازدید کلی : 68,805