loading...
سايت فسقلي | عاشقانه , سرگرمي , اس ام اس , جوك , فال و...
آخرین ارسال های انجمن
lovely-girl بازدید : 123 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

به داداشم میگم مگس نشسته رو مانیتور ،
میگه بکشمش ؟

میگم پ نه پ بهش بگو بیاد عقب وگرنه چشماش ضعیف میشه !

مستند حیات وحش میدیدم ،
دوستم میگه اون شیر سفیده میگن نادره ، درسته ؟

میگم پ نه پ اون قادر داداششه ، نادر رفته نون بگیره !

بچه تازه به دنیا اومده و از بیمارستان آوردیم خونه خوابیده ،
فامیلمون اومده میگه آخی خوابه ؟؟؟

میگم پَ نَ پَ زدیمش تو شارژ !

دکترا گفتن ۷ – ۸ ساعت اول خوب بزارین شارژ بشه بعد ازش استفاده کنین وگرنه خوب گریه نمیکنه !

 

با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینی ،
دکتر میگه میخوای بینیتو کوچیک کنی ؟

پَ نَ پَ اومدیم بکوبیمش ۳ طبقه بسازیم !

 

رفتم جواب آزمایش زنمو بگیرم ،
طرف برگشته میگه مبارکه !

میگم پدر شدم ؟

میگه پَ نَ پَ مادر شدی خودت خبر نداری !

 


مریض اورژانسی بردیم بیمارستان ،
به دکتر میگم دستم به دامنت به مریض ما هم رسیدگی کنید !

میگه حالش خیلی بده ؟؟؟

میگم : پَ نَ پَ حالش خیلی خوبه ، مشکل خاصی نداره فقط قلبش نمیزنه !

 

یارو داره میمیره بچه هاشو جمع کرده دور خودش !
یکی از فامیلا میگه داره وصیت میکنه ؟

گفتم : پَ نَ پَ میخواد دسته بیل بده بشکونن و بعد یاد اون جک بیفتن و هرهر بخندن !

دارم تو خونه رو تردمیل میدوم ،
بابام اومده میگه داری میدویی لاغر کنی ؟

پَ نَ پَ کلاسم دیر شده عجله دارم !

لپ تاپم رو بردم نمایندگی ،
میگم ضربه خورده کار نمیکنه ،

یارو میگه ضربه فیزیکی ؟

پَ نَ پَ بی محلی کردم بهش ، ضربه روحی خورده !

رفتیم دستشویی عمومی شلوغ بود ،
ملت صف کشیده بودن که یکی از آخر صف گفت : کار من سرپاییه !

گفتم پَ نَ پَ ما می خوایم بستری بشیم !

 

زنه دوقلو زایده پرستاره یکی از بچه هارو میبره براش ،
زنه میپرسه : اون یکی رو هم میارین ؟؟؟

پرستاره گفت : پَ نَ پَ فعلا اینو ببرین استفاده کنین ده روز بعد از فعال سازی اون یکی رو هم پست میکنیم درِ خونتون !

 

نمایندگی لباسشویی اومده میگه چی شده ؟ موتورش نمیچرخه ؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ موتورش میچرخه ، میشوره ، آبگیری میکنه در حد لا لیگا ، خشک میکنه

فقط قرمه سبزی بلد نیست بپزه

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد مطالب سايت فسقلي ها چيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 4,461
  • بازدید کلی : 68,759