loading...
سايت فسقلي | عاشقانه , سرگرمي , اس ام اس , جوك , فال و...
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 196 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

> خانمها چطور نیمرو درست میکنن؟

> ۱-ماهیتابه را میزارن رو گاز
> ۲- توی ماهیتابه روغن میریزن
> ۳- اجاق گاز زیر ماهیتابه رو روشن میکنن



براي خواندن به ادامه ي مطلب برويد...!

Admin بازدید : 124 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

گستاح بودن آسان است. به تلاش نیازی ندارد و نشانه ضعف و ناامنی است. مهربانی بیانگر تأدیب نفس و عزت نفسی عظیم است. مهربان بودن در هنگام برخورد با افراد گستاخ آسان نیست. مهربانی خصیصه کسی است که کارهای فکری مثبت زیادی انجام داده و به بینش عمیقی از خود فهمی و عقل دست یافته است. مهربانی نشانه قدرت است نه ضعف.

Click here to enlarge


براي ديدن ادامه به ادامه ي مطلب برويد...!

Admin بازدید : 179 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

ويلاي ساحلي «جاني ورساچه» در ميامي فلوريدا 125 ميليون دلار به حراج گذاشته شد.


Click here to enlarge


، ويلاي «كازا كاسوآرينا» در ساحل ميامي فلوريدا كه زماني به



براي خواندن و ديدن عكس ها به ادامه ي مطال برويد

Admin بازدید : 148 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

باید روی واژه خلاق در اینجا تأکید کنم. ما خیلی از افرادی را که در این لیست معرفی شده اند نمی شناسیم ولی کار آنها در دنیای فناوری و زندگی عادی مردم، تأثیرگذار بوده اند.



براي خواندن و ديدن عكس به ادامه ي مطالب برويد...!

Admin بازدید : 112 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (1)
تا حالا پیش خودتان تصور کرده اید که اگر روزی زن شما ، در محل کارتان ، رئیس شما بشود ، چه عواقبی خواهد داشت ؟ اگر مایلید تا گوشه ای از عواقب شوم این وضعیت را دریابید ، این مطلب را تا آخر ، به دقت مطالعه کنید !

اگر یکروز ، چند ساعت دیر به محل کارتان برسید ...
واکنش همسر/رئیس شما : این چه موقع اومدن به سر کاره ؟ می دونی ساعت چنده ؟ چرا اینقدر دیر اومدی ؟ چیکار می کردی ؟ کجا بودی ؟ با کی بودی ؟ نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری !

اگر یکروز از ارباب رجوع ، زیر میزی یا همان رشوه ، دریافت کنید ...
واکنش همسر/رئیس شما : این چه کاری بود که تو کردی ؟ چرا این کار رو کردی ؟ مگه حقوق خودت برات کافی نبود ؟ مگه خرج و مخارجت در ماه چقدره ؟ چرا خرجت اینقدر رفته بالا ؟ نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری !

اگر یکروز ، تقاضای چند روز مرخصی نمایید ...
واکنش همسر/رئیس شما : چرا تقاضای مرخصی کردی ؟ دیگه چه اتفاقی برات افتاده ؟ جایی می خوای بری ؟ کجا می خوای بری ؟ چرا می خوای بری ؟ با کی می خوای بری ؟ نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری !

اگر یکروز در پرونده هایی که زیر دست شماست ، اشتباهی رخ دهد ...
واکنش همسر/رئیس شما : چرا این اشتباه رو مرتکب شدی ؟ چرا توی کارت دقت نکردی ؟ چرا چند وقته که بی دقت شدی ؟ چرا اینقدر حواست پرته ؟ انگار که فکر و ذکرت یه جای دیگست ؟ حواست کجاست ؟ هوش و حواست پیش کیه ؟ به کی داشتی فکر می کردی ؟ نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری !

اگر یکروز ، بعنوان کارمند نمونه اداره معرفی شوید ...
واکنش همسر/رئیس شما : از صمیم قلب بهت تبریک می گم . تو بعنوان کارمند نمونه شناخته شدی . حالا بگو ببینم ، چی شد که یکدفعه اینقدر عوض شدی ؟ چی باعث شده که اینقدر خوب کار کنی ؟ انگیزت برای خوب کار کردن چی بوده ؟ مشوقت کی بوده ؟ نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری !

اگر یکروز بخواهید از کارتان استعفا دهید ...
واکنش همسر/رئیس شما : چرا می خوای استعفا بدی ؟ مگه اتفاقی افتاده ؟ پس مخارج زندگی رو چطوری می خوای تامین کنی ؟ مگه شغل بهتری پیدا کردی ؟ چه شغلی ؟ کی برات پیدا کرده ؟ نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری !

امیدوارم که با خواندن این مطلب ، به عمق فاجعه پی برده باشید ! پس به شما توصیه می شود که یا زوجه ای که رئیس باشد اختیار نکنید ، یا نگذارید که خانومتان رئیس شما بشود ، و یا اگر هم یک زمانی خدایی نا کرده ، روم به دیوار ، خانوم شما رئیستان شد ، سریعا و بدون هیچگونه معطلی ، از محل اداره متواری شوید و به دنبال یک شغل دیگر بروید !...
admin بازدید : 108 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

به عکس این دختر نگاه کنید تا جادو شوید

Click here to enlarge

دختری که با تصویرش شما را جادو می کند!

۳۰ ثانیه بر روی ستاره قرمز رنگ خیره شوید. سپس روی یک دیوار یا کاغذ سفید نگاه کرده و مرنب پلک بزنید. نتیجه خیلی جالب خواهد بود!

admin بازدید : 124 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

> سال 1230:
>مرد : دختره خیر ندیده من تا نکشمت راحت نمیشم…. !!!

>زن : آقا حالا یه غلطی کرد شما ببخشید !!! نا محرم که خونمون نبود . حالا این بنده خدا یه بار بلند خندیده…!!!

Admin بازدید : 108 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
خرج سرسام آور این خانم معروف برای زیبایی +عکس
این خانم با هزینه‌ای 800 هزار دلاری عمل زیبایی روی سر خود انجام داد و برای آنکه رفت و آمدش لو نرود، یک راننده خاص با هزینه 200 هزار دلار استخدام کرد تا او را از مسیرهای خاص به کلینیک زیبایی در لندن ببرد.

پایگاه خبری النخیل عراق به نقل از منابع آگاه خود نوشت، خانم الشیخه موزه تنها در یک قلم حدود 600 میلیون دلار به مجله واتینی فایر رشوه پرداخت کرد تا وی را به عنوان خوش‌تیپ‌ ترین زن در سال 2011 معرفی کند، او کارلا برونی همسر نیکلا سارکوزی رئیس جمهور سابق فرانسه را مهمترین دشمن خود می‌دانست و تنها 200 میلیون دلار هزینه کرد تا خانم رانیا عبدالله همسر شاه اردن را از لیست 12 زن تاثیرگذار جهان خارج کند، چرا که به وی به شدت حسادت می‌کند.
 
خرج سرسام آور این خانم معروف برای زیبایی +عکس ، www.irannaz.com

  منابع آگاه بر این باور هستند که دلیل اصلی این امر را باید در تحقیر رسانه‌های غربی در نحوه لباس پوشیدن خانم موزه جستجو کرد که به همراه همسرش سفری دوره‌ای را به کشورهای اروپایی ترتیب داده بود.
 
خرج سرسام آور این خانم معروف برای زیبایی +عکس ، www.irannaz.com

یکی از کارکنان در پایگاه خبری نقودی در همین رابطه میگوید که شیخه موزه مبلغ یک میلیون دلار به این پایگاه داد تا خبر وی را در رسیدن به جایگاه دوم خوش‌تیپ‌ترین زنان بعد از کارلا برونی منتشر کند و این خبر را برای چند ماه در صدر اخبار خود داشته باشد و بسیاری از کشورها نیز آن را منتشر کند!
Admin بازدید : 119 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
هدیه باورنکردنی یک میلیاردر به مانکن معروف +تصاویر
این خانه مطمئنن یکی از منحصر به فردترین مکانهای دنیاست که توسط یک معمار اسپانیایی به نام لویس د گاریدو  Luis de Garrido برای مدلی به نام  ناومی کمپل Naomi Campbell  طراحی شده است.

در طراحی این مکان از شکل چشم هروس که یک نماد در مصر  باستان است استفاده شده.
 
هدیه باورنکردنی یک میلیاردر به مانکن معروف +تصاویر ، www.irannaz.com
 
هدیه باورنکردنی یک میلیاردر به مانکن معروف +تصاویر ، www.irannaz.com
 
هدیه باورنکردنی یک میلیاردر به مانکن معروف +تصاویر ، www.irannaz.com
 
هدیه باورنکردنی یک میلیاردر به مانکن معروف +تصاویر ، www.irannaz.com
 
هدیه باورنکردنی یک میلیاردر به مانکن معروف +تصاویر ، www.irannaz.com
Admin بازدید : 111 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دفن یک زن معروف با جواهرات 900 میلیونی!! +عکس
خانواده وایتنی هاستون یک نگهبان 24 ساعته برای قبر دختر خود استخدام کرده اند که این امر ضمن اعتراضات فراوان مردم جنجال بسیاری در رسانه ها به همراه داشته است.
 
این خواننده معروف که چندی پیش به دلیل مصرف مواد مخدر درگذشته است با جواهرات قیمتی اش به خاک سپرده شده است و این هدف خوبی برای دزدان است که بخاطر این جواهرات قبر او را بشکافند. گفته میشود ارزش این جواهرات بیش از 300 هزار پوند است.
 
دفن یک زن معروف با جواهرات 900 میلیونی!! +عکس ، www.irannaz.com

در خبرها آمده بود که چندی پیش دزدان قصد سرقت این جواهرات را داشتند و به همین دلیل خانواده او برای قبر او درگورستان وست فیلد نیوجرسی یک نگهبان 24 ساعته استخدام کردند تا قبر او را از گزند دزدان در امان دارند.

خیلی ها در اعتراض به این حرکت گفته اند وی در زمان زنده بودنش همیشه بادیگارد به همراه داشت  و حالا برای قبرش هم محافظ استخدام کرده اند و این توهین به مردم  این شهر است. این جواهرات شامل گوشواره های الماس ، دستبند طلا و سینه ریز جواهر است.
Admin بازدید : 148 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
معروف و زیباترین مدل فرانسوی مسلمان شد +عکس
یک دختر 28 ساله فرانسوی با نام فا بیان که همین اواخر یکی از مشهورترین مدل های لباس در فرانسه بود که به خاطر زیبایی اش قراردادهای کلانی از طرف شرکت های بزرگ با او بسته می شد.

  عکس های این دختر زیبا در مجله ها معروف مد و شبکه های مختلف تلویزیونی به نمایش در می آمد اما در حال حاضر به درمان بیماران در روستاهای دور افتاده افغانستان می  پردازد و از زندگی خودش بسیار راضی و خوشحال است چرا که او حالا اسلام را پذیرفته و یک مسلمان است.
 
معروف و زیباترین مدل فرانسوی مسلمان شد +عکس ، www.irannaz.com

وی با اعتماد به نفس بالا می گوید : اگر رحمت و لطف پروردگار شامل من نمی شد میبایستی تا آخر عمرم مثل یک حیوان زندگی می کردم و هیچ وفت نمی توانستم مسلمان شوم . آرزوی ذوران کودکی من این بود که پرستار شوم، و حالا که مسلمان شده ام به آرزوی دوران کودکی خود رسیده ام.
Admin بازدید : 114 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دستگیری ملکه زیبایی آمریکا به جرم حمله به نامزدش
یکی از شرکت کنندگان سابق رقابتهای دختر شایسته امریکا به جرم گاز گرفتن و ناخن کشیدن به صورت نامزدش در یک نزاع دستگیر شد. نیکول هود 26 ساله است و در منچستر دستگیر شده است. علت دستگیری این زن حمله به نامزد خود و صدمه رساندن به وی اعلام شده است.

  وی در سال 2010 ملکه زیبایی یکی از مناطق آمریکا شد و و در رقابت های سراسری هم برای کسب عنوان دختر شایسته امریکا شرکت کرد. این اتفاق زمانی رخ داد که نامزد وی گوشی همراه او را گرفته و از پس دادن آن امتناع کرد و همین مسئله باعث درگیری و نزاع فیزیکی آنها شد و پای پلیس وسط آمد.
 
دستگیری ملکه زیبایی آمریکا به جرم حمله به نامزدش ، www.irannaz.com

او از سال 2010 به حرفه آرایشگری به صورت حرفه ای پرداخته است و در این زمینه آموزش هم میدهد. او نخستین ملکه زیبایی نیست که درگیر مسایل قضایی شده است چندی پیش هم ریما فاکح دختر شایسته امریکا در سال 2010 به دلیل رانندگی در حالت مستی دادگاهی شد.
Admin بازدید : 108 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
شیک پوش و خوش لباس ترین زن منتخب دنیا! +عکس
کریستین استوارت به عنوان شیک پوشترین و خوش لباسترین زن دنیا انتخاب شد.
این بازیگر مشهور مجموعه گرگ و میش در نظرسنجی سالانه مجله انگلیسی گلیمور بالاترین رای را کسب کرد و به عنوان خوش لباس ترین زن دنیا انتخاب شد. این بازیگرجوان خیلی زود از یک نوجوان معمولی به ملکه مد تبدیل شد و این پیشرفت سریع باعث شد که مورد تحسین و تمجید این مجله بریتانیایی مشهور در صنعت مد قرار بگیرد.

سال گذشته اما واتسون در این نظرسنجی مقام اول را کسب کرد اما امسال از کریستین استوارت شکست خورد ولی با اینحال این ستاره محبوب هری پاتر امسال هم رای قابل توجهی بدست آورد در مکان دوم قرار گرفت در حالیکه ویکتوریا بکهام رتبه سوم را کسب کرد.
 
شیک پوش و خوش لباس ترین زن منتخب دنیا! +عکس ، www.irannaz.com
 
کیت میدلتون ، عروس جدید خاندان سلطنتی انگلستان هم بخاطر ظاهر شیک و کلاسیکش تحسین شد و مکان چهارم این نظر سنجی را بخود اختصاص داد. ستاره های دیگر صنعت موسیقی و سینمای جهان مانند ولش فلورانس، شریلکول ، کتی پرایس و ریحانا نیز از جمله کسانی بودند که بالاترین آراء این نظر سنجی را بخود اختصاص دادند و در 10 ردیف اول این نظرسنجی قرار گرفتند درحالیکه لیدی گاگا ، تیلور مامسن، کیم کاردیشان ، نیکی رید به عنوان بد لباسترین زنان دنیا انتخاب شدند.

اسامی 10 نفر اول لیست خوش لباس ترین زنان دنیا که در سال 2012 توسط مجله گلیمور تهیه شده است ، به شرح زیر است:

1- کریستین استوارت
2- اما واتسون
3- ویکتوریا بکهام
4- کیت میدلتون
5- فلورانس ولش
6- میشل ویلیامز
7- بلیک لیولی
8- شری کول
9- اولویا پالرمو
10- ریحانا
Admin بازدید : 98 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
خالی بندی های باورنکردنی از نوع دخترانه (آخر خنده)
*****فقط جنبه طنز داره پسرا جوگیر نشنا*****

1.باباش کارخونه داره ! ۲۵۰۰ تا کارگر دارن , ماهی چند میلیون پول تو جیبی می گیره از باباش !
 
حقیقت : باباش کارمند جز تو یهاداره ی پیش و پا افتاده است , حقوقش کلا ۲۵۰ هزار تومنه که اونم ۱۵۰ هزارتومنش قسط خونه و یخچال فریزر و این صحبتاست ! ۱۰۰ هزار تومن می مونه براشون ماهی!!

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
 
۲ . بس که خونشون بزرگه ! (مکان : تهرانیا ... نیاوران,جردن,... تبریزیها : دخترای تبریز که همشون بچه ولیعصرن!! فکر کنم وسط شهر و پایین شهر دختری وجود نداشته باشه. از هر دختر تبریزی بپرسی بچه کجایی ؟ می گه : ولیعصر - همافر!! , من نمیدونم تو یه فلکه مگه چند تا خونواده زندگی می کنن),وقتی می خواد از اتاقش بره آشپزخونه و برگرده, نفس نفس می زنه ! خونشون دیگه رو متر مربع نیست ... با هکتاره !!! یکی هم همش صداش می کنه ! پیشخدمتشونه

حقیقت : خونشون (تهران - شوش . تبریز - ۴۰ متری ) , ۷۵ متری و اجاره ! اونیم که صداش میومد مامان بزرگ پیرشه , نه پیش خدمتشون

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

۳ . ۳ تا ماشیندارن ... Murano 2009 , BMW 740i , Benz S350 که تو پارکینگ کارخونشون پارکه ! ولی باباش چون می ترسه دخترشو بدزدن! ، براش پراید صندوق دار مدل75 خریده که کسی نفهمه مایه دارن !! آخه یهو دارایی هم بهشون گیر می ده !

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

۴ . سرگرمی هاش :سفر به آنتالیا و اقامت تو بهترین هتلش ، پارتی گرفتن تو خونه ی بزرگشونهو وقتی می خواد مطالعه کنه ، می ره تو جکوزی شخصیش ...

حقیقت : سرگرمی اصلیش کشیدن موی خواهر کوچیکشه که گریه اش بندازه و خودش بخنده ! گاه گاهی هم بادوستای قشنگش ، می ره کافی نت ، تا این توهمات رو تحویل پسرای لیستش بده !!
 
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

۵ . رو لباس خیلی حساسه !! سفارش می ده داییش که سوییسه ، براش بهترین هارو بفرسته . امکان نداره حتی لباس زیرش ایرونی باشه ! یه لنگه ی جورابش کلی قیمتشه!!

حقیقت : پسر خالش بعد از خدمت مقدس سربازی ، شلوارش رو داده بهش ، از حراجی هم Converse خریده ۱۴ هزارتومن ! دیگه ؟ ... با یه تی شرت میکی ماوس و ... مانتوشم از این  مانتو فقط ۸۰۰۰ تومن خریده !

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

۶ . چندین عمل زیبایی انجام داده ! فک و صورت ، بینی ، سینه ، لنگ و پاچه ، ...

حقیقت : عمل آپاندیس ، یه بارم دستش در رفته ، مامان بزرگش جا انداخته براش !!
 
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
 
۷ . بس که پسرا بهش پیشنهاد می دن و این موضوع اذیتش می کنه ... بیشتر وقتا خونه است و توسینمای خانگی شخصیش ، فیلم های 2011 رو نیگاه می کنه و حتی 2012 !!!

حقیقت : آنتن تلویزیونشون خراب شده ، ماه بعد درستش می کنن ، فقط شبکه ۴ رو می گیره ! اینم می شینه تماشا می کنه .

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

۸ . تو مهمونی های متعدد خونوادگی ، همش براش خواستگار پیدا می شه ، مامانش خسته شده بس که جواب رد به مامان پسرای فامیل و دوستا و آشناها داده !!

حقیقت : مامانش از ترس اینکه هیچ وقت خواستگاری برا دخترش پیدا نمی شه ، مرض عصبی گرفته!
 
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

۹ . قرار بود جای نیکی کریمی ، تو فیلم زن ها فرشته اند از این استفاده بشه ! بخاطرموقعیت باباش ، که تو ایران مطرحه کارخونشون ، رد کرد !

حقیقت : تو تئاتر مدرسه شون بازی می کرد ، که از گروه اخراج شد !!

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
 
۱۰ . تو مهمونی که محمدرضا گلزار رو گرفتن ، اینم بود !!! ولی نه اینکه ... باباش کلفته ! کاریش نداشتن !

حقیقت : تو عمرش یه بار با پسر رقصیده ، اونم عروسی فامیلشون، با پسرخالش !!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد مطالب سايت فسقلي ها چيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 4,446
  • بازدید کلی : 68,744