loading...
سايت فسقلي | عاشقانه , سرگرمي , اس ام اس , جوك , فال و...
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 107 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
post


صدای ایران: یک همسایه زیرک و کلاهبردار در شهر New Castle انگلیس با یک ترفند جالب موفق شد در طول ۲ سال بیش از ۵۷۰۰۰ دلار را از همسایه ساده خود کلاهبرداری کند تا از آن پول در عادت های قماربازی خود استفاده کند. Iain Wood ابتدا از طریق فیسبوک قربانی را تحت نظر گرفت ، سپس ایمیل او را دزدید و از طریق اطلاعات شخصی فرد مذکور توانست از او چنین مبلغ هنگفتی را دزدی کند. وود به هیچ عنوان یک هکر قدرتمند فیسبوک یا ایمیل نبود و با روشی که ممکن است برای شما نیز پیش بیاید اقدام به دزدی ایمیل قربانی کرد.

او ابتدا تمامی پست ها و مکالمات رد و بدل شده بین قربانی و دوستانش را تا جایی که عمومی بود به مدت روزانه ۱۸ ساعت در فیس بوک و Friends Reunited دنبال می کرد تا اطلاعات شخصی زیادی را کسب کند سپس تنها با دانستن آدرس ایمیل قربانی و استفاده از گزینه Forgot Password یا فراموش کردن پسورد ادعا می کرد که پسورد ایمیل خود را فراموش کرده است سپس به راحتی با دانستن نام اعضای خانواده، غذا مورد علاقه، تاریخ دقیق تولد، نام خدمتکار یا … پسورد را به کلمه دلخواه خود تغییر می داد و به این ترتیب بدون هیچگونه علم شبکه یا هک اقدام به دزدی ایمیل قربانی کرد و به دست آوردن پسورد اکانت اینترنتی بانکی قربانی با داشتن این اطلاعات و ایمیل زیاد مشکل به نظر نمی رسد.

همانطور که مشاهده کردید این اتفاق ناگوار ممکن است برای شما نیز پیش بیاید اما چاره چیست؟ چند نکته را برای افزایش امنیتتان متذکر می شویم:

-          هیچ گاه تمام اطلاعات شخصی خود را در فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی به صورت عمومی  یا Public قرار ندهید

-          سوالی که برای فراموشی پسورد انتخاب می کنید را فقط خودتان بلد باشید و آن را هیچ جا فاش نکنید.

-          به هیچ عنوان پسورد سایت های مختلف را مشابه هم انتخاب نکنید

-          پسورد سایت های حیاتی تر را سعی کنید از ترکیب عدد و حروف  و تا حد ممکن غیر قابل حدس زدن انتخاب کنید. سال تولد، نام خانوادگی و شماره تلفن به هیچ وجه پسورد های مناسبی نیستند.

-          هنگام وارد کردن پسورد در سایت های مختلف حتماً از واقعی بودن آدرس در نوار آدرس اطمینان حاصل کنید.

Admin بازدید : 108 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
post

 

 

همزمان با دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران تلکام 2011، ایرانسل از محصولات و سرویس‌های جدید خود در حوزه تلفن همراه و وایمکس رونمایی کرد.

 

 



 

به گزارش ایسنا، ایرانسل اعلام كرد كه این محصولات و خدمات جدید علاوه بر آنکه برای نخستین بار در ایران به عرصه صنعت ارتباطات و مخابرات عرضه شده، با طبقه‌بندی بر اساس مشترکین عادی و مشترکین تجاری، رونمایی و معرفی شدند.

یكی از این سرویس‌ها چتر وایمکس ایرانسل است.

به اعتقاد کارشناسان، این سرویس می تواند خلاء موجود در امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت بی سیم در محیط های عمومی را برطرف کرده و گام جدیدی در توسعه شاخص های ارتباطی کشور بردارد.

چتر وایمکس ایرانسل قرار است در محیط هایی چون رستوران ها و کافی شاپ ها، مراکز آموزشی و دانشگاهی، و حتی ادارات و بیمارستان‌ها، امکان اتصال به اینترنت پرسرعت را برای کاربران فراهم کند.

بر اساس اعلام شرکت ایرانسل، این سرویس به دو صورت اتصال از طریق حساب کاربری وایمکس و یا اتصال از طریق حساب شخصی که به شناسه و رمز عبور وایمکس نیاز دارد، امکان اتصال به اینترنت را بدون نیاز به خرید مودم وایمکس برای کاربران فراهم می کند.


Admin بازدید : 145 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
post

 

شرکت اپل در حال کار بر روی فناوری جدیدی است که با استفاده از آن برای تامین انرژی انواع لپ تاپ و تبلت کافیست آنها برای یک بار در کل هفته شارژ شوند.

 





به گزارش کلابیها،  بدین منظور از نسل جدیدی از فناوری پیل های سوختی استفاده خواهد شد. این پیل های سوختی هیدروژنی هم کوچک تر و هم سبک تر بوده و هم استفاده از آنها و شارژشان راحت تر است.

اپل از سال ۲۰۱۰ در حال کار بر روی این فناوری است و انتظار می رود در سال ۲۰۱۲ عرضه این پیل های سوختی به بازار آغاز شود.

یکی دیگر از مزیت های این باتری کنترل هوشمند نحوه مصرف و تخصیص بهینه انرژی است که موجب افزایش قابل توجه عمر آن می شود.

باتری های امروزی که در لپ تاپ ها و تبلت ها به کار گرفته می شوند حداکثر بین سه تا چهار ساعت شارژ را نگه می دارند و همین مساله استفاده های حرفه ای و تجاری از آنها را دشوار کرده است.

Admin بازدید : 111 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
post

توشيبا از تبلت چهارهسته ایی خود رونمایی کرد

کلابیها:  شركت ژاپني توشيبا از چند تبلت چهار هسته يي با پردازنده انويديا تگرا 3 در آمريكا رونمايي كرد.

 توشيبا اعلام كرد كه اين سه تبلت جديد انويديا تگرا 3 با برند Excite جايگزين مدلهاي Thrive آن و در طي دو ماه آينده در آمريكا عرضه خواهند شد.

اين شركت يك تبلت 7 اينچي را در اوايل ماه مه، يك مدل كوچكتر 7.7 اينچي و يك مدل بزرگتر 13 اينچي را نيز يك ماه پس از آن و در اوايل ماه ژوئن به فروش خواهد گذاشت.

بنا بر اعلام توشيبا، تبلت هاي Excite برمبناي نقاط قوت مدل Thrive ساخته شده و برروي ميكروUSB و اتصال HDMI متمركز هستند و هر كدام از اين تبلت ها، آندرويد 4.0، آيس كريم سندويچ را اجرا خواهند كرد.

طبق گفته سخنگوي توشيبا، مدل 13 اينچي Excite براي كاربرد خانگي طراحي شده و داراي صفحه نمايشي با رزولوشن 1600x900 خواهد بود. اين مدل مي تواند يك تبلت ايده آل براي آشپزخانه باشد. كاربر مي تواند در حين آشپزي با اين تبلت فيلم تماشا كند و يا دستورالعمل هاي آشپزي را نگاه كند.

اين تبلت 13 اينچي براي اندازه خود، باريك و سبك وزن است و وزني معادل 2.2 پوند (997.9 گرم) و ضخامت 0.4 اينچي دارد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد مطالب سايت فسقلي ها چيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 4,513
  • بازدید کلی : 68,811